Loading Events
  • Renginys pasibaigęs.

Google Analytics pažengusiems

Details

Data:
2014 09 05
Laikas:
18:30
Kaina:
100 Lt + PVM

Lektorius

Rokas Golcas

Vieta

Viešbutis "Grata"
Vytenio g. 9/25, Vilnius
Svetainė:
http://www.gratahotel.com/lt

PROGRAMA

18.30 – 19.15  Puslapio optimizavimas remiantis Analytics duomenimis
19.15 – 20.00 Tikslai ir konversijos: sąvoka ir pasirinkimas, vertės paskaičiavimas, diegimas.
20.00 – 20.15 Kavos pertraukėlė
20.15 – 21.00 Segmentavimas. Kodėl reikia segmentuoti ir ką segmentuoti?
21.00 – 21.45 Tinkintos ataskaitos

KAM SKIRTAS SEMINARAS

  •  Rinkodaros vadovams ir specialistams
  • Interneto rinkodaros vadovams ir specialistams
  • Elektroninių parduotuvių savininkams, vadovams
  • Reklamos, planavimo, žiniasklaidos ir kūrybos agentūrų specialistams
  • Usability/User experience specialistams, internetinių produktų vadybininkams

 


DETALUS APRAŠYMAS

Puslapio optimizavimas remiantis Analytics duomenimis, į ką reikia atkreipti dėmesį. Segmentų kūrimas pagal jūsų svetainę, ir kokios įžvalgas galima gauti naudojant segmentus.
Kaip dirbti su Google Analytics duomenimis? Kaip išsirinkti tuos duomenis, kurie padės pagerinti jūsų puslapį? Aptarsime metrikas pagal svetainės pobūdį: tinklaraštis, įmonės puslapis, naujienų portalas, el. parduotuvė. Sužinosime, kaip rasti taisytinas vietas ir kaip išmatuoti pakeitimų rezultatus.
Sužinosite, kas yra segmentai, kam jie reikalingi ir kaip juos sukurti. Kursime segmentus remiantis svetainės tikslais ir išmoksime rasti tinkamas įžvalgas. Taip pat gausite sąrašą populiariausių segmentų.
Susipažinsime su tinkintomis ataskaitomis, kaip ir kodėl jos kuriamos. Išmoksite kurti tinkintas ataskaitas pagal savo svetainės poreikius.

 


  • ROKAS GOLCAS

    Lektorius Rokas Golcas

    Sertifikuotas Google Adwords bei Analytics profesionalas su 7 metų patirtimi. Rokas konsultuoja Google Adwords bei web-analitikos klausimais tiek Lietuvoje, tiek ir už jos ribų, veda individualius bei grupinius seminarus šiomis temomis. Web-analitikos magistro studijas Rokas baigė JAV, vadovaujamas vienų žinomiausių analitikų pasaulyje. Be to, jis yra knygos „AdWords reklama: sėkmingos pradžios gidas“ autorius.

    DAUGIAU APIE LEKTORIŲ


UŽSAKYMO FORMA

  • 1 dalyvis:

  • 2 dalyvis:

  • 3 dalyvis: