Loading Events
  • Renginys pasibaigęs.

Interneto rinkodaros planavimas

Details

Data:
2014 04 22
Laikas:
18:30 - 21:45
Kaina:
100 Lt + PVM

Lektorius

Vladas Sapranavičius

Vieta

Viešbutis "Grata"
Vytenio g. 9/25, Vilnius
Svetainė:
http://www.gratahotel.com/lt

PROGRAMA

18:30 – 20:00 Interneto rinkodaros planavimas, biudžetavimas ir optimizavimas

20:00 – 20:15 Kavos pertrauka, diskusijos

20:15 – 21:30 Interneto rinkodaros strategija ir taktika

21:30 – 21:45 Klausimai-atsakymai, aptarimas

KAM SKIRTAS SEMINARAS

  • Interneto rinkodaros vadovams ir specialistams
  • Rinkodaros vadovams ir specialistams
  • Elektroninių verslų savininkams ir vadovams
  • Reklamos planavimo agentūrų specialistams
  • Skaitmeninės rinkodaros agentūrų specialistams

 

DETALUS APRAŠYMAS

Seminaro metu klausytojai ne tik suvoks, kodėl yra būtina planuoti interneto rinkodaros veiklą, biudžetus, strategiją bei taktinius planus, bet ir patys išmoks tai daryti. Dalyviai supras, kokios būna tipinės elektroninių verslų strategijos, kada reiktų rinktis vienokią ar kitokią strategiją. Išmoks kaip optimizuoti interneto rinkodaros biudžetus, kaip paskirstyti prioritetus rengiant kito laikotarpio planus.

Detalus planas:

  • biudžeto sudarymo principai
  • planavimas
  • strategijos sudėtinės dalys
  • priemonių planavimas: USP, kanalai, komunikacijos strategija; biudžetas, matavimas
  • strategijų pavyzdžiai
  • strategijos įgyvendinimas, kokiems darbams galima samdyti išorinius resursus
  • ką būtina daryti patiems
  • rinkodaros internete tikslai
  • ROI matavimas
  • praktinis biudžeto formavimas
  • tranzakcijų priskyrimas kanalams (atribucija)
  • interneto rinkodaros kanalų vaidmuo pardavimuose
  • praktinis interneto rinkodaros plano sudarymas
  • investicijų grąža grįstos interneto rinkodaros kanalų efektyvumas
  • pigūs klientų pritraukimo būdai
  • kiti klientų pritraukimo būdai
  • augimo strategijos (greita/rizikinga vs. lėta/nerizikinga)
  • taktinis interneto rinkodaros planas
  • reklamos kampanijų internete planavimas
  • veiksmai interneto rinkodaros kanaluose
  • išorinės ir vidinės reklamos efektyvumo matavimas

 

Tie dalyviai, kurie atsineš savo kompiuterius ir turės duomenis apie savo verslų išlaidas interneto rinkodarai per paskutinius laikotarpius, turės galimybę vietoje išbandyti įgytas žinias, optimizuoti interneto rinkodaros biudžetą, atrasti potencialių klientų srauto kanalus, kuriuose apstu „žemai kabančių vaisių“.


 

  • VLADAS SAPRANAVIČIUS

    Lektorius Vladas SapranavičiusInterneto rinkodaros profesionalas su 14 metų patirtimi šioje srityje. Konsultuoja elektroninius verslus interneto rinkodaros ir verslo vystymo klausimais. Rengia ir veda seminarus, dirbtuves ir konferencijas interneto rinkodaros ir elektroninio verslo temomis. Organizuoja kasmetinę elektroninės komercijos konferenciją "El. komercija 'YY". Interneto rinkodaros patirtis kaupta įvairių rūšių elektroniniuose versluose Lietuvoje ir Rusijoje. Elektroninių verslų reklaminės kampanijos organizuotos Baltijos šalyse, V. Europoje, Rusijoje ir globaliose rinkose. 

     DAUGIAU APIE LEKTORIŲ 


 

UŽSAKYMO FORMA

  • 1 dalyvis:

  • 2 dalyvis:

  • 3 dalyvis: