Loading Events
  • Renginys pasibaigęs.

Google Analytics popietinis seminaras (3 d. po 3 val.)

Details

Pradžia:
2014 10 29 14:00
Pabaiga:
2014 10 31 17:00
Kaina:
590 Lt + PVM (170,88 EUR + PVM)

Lektorius

Rokas Golcas

Vieta

„Radison Blue“ viešbutis
Konstitucijos pr. 20, Vilnius Lithuania
Svetainė:
http://www.radissonblu.lt/lietuvahotel-vilnius

Išmokite optimizuoti savo svetainę remiantis statistiniais duomenimis

  • Svetainės optimizavimas remiantis Analytics duomenimis
  • Tinkintų segmentų ir ataskaitas kūrimas
  • Užduotys seminarų metu ir namų darbai
  • A/B testavimas su Google Analytics

Trukmė: 3 dienos po 3 valandas
Data: Spalio 29-31 dienomis
Laikas: 14.00-17.00

KAM SKIRTAS SEMINARAS

  • Interneto rinkodaros vadovams ir specialistams
  • Rinkodaros vadovams ir specialistams
  • Smulkių elektroninių verslų savininkams ir vadovams
  • Skaitmeninės rinkodaros agentūrų specialistams
  • Visiems tinklapių savininkams ir valdytojams, norintiems išmokti priiminėti sprendimus reminatis skaičiais, o ne tik intuicija

Trumpa seminaro programos apžvalga

 Pirma diena

  •  Pažintis su paskyra
  • Administratoriau dalis
  • Metrikos ir jų apibūdinimas
  • Duomenų eksportavimas
  • Tikslų sąvoka ir vertės nustatymas
  • Tikslų kūrimas
  • Paskyros sujungimas su AdWords+ataskaitos
  • URL kūrimo priemonė

 Namu darbas: sukurti savo svetainės tikslus

 Antra diena

  •  Optimizavimas: naršyklių ataskaita
  • Optimizavimas: įrenginių ataskaita
  • Optimizavimas: puslapių ataskaita
  • Kanalo vizualizacija
  • Tinkintų ataskaitų kūrimas
  • Segmentų kūrimas

 Namų darbas: sukurti dvi tinkintas ataskaitas ir du segmentus

Trečia diena

  •  Įspėjimai
  • Anotacijos
  • Paieška svetainėje
  • A/B testavimas
  • Klausimai ir praktinės užduotys

 

Pažintis su Google Analytics paskyra
Iš pradžių susipažinsime su paskyra, jos galimybėmis, administracine dalimi ir ataskaitomis. Apžvelgsime metrikas, ir ką kiekviena reiškia, bei kokių klaidų reiktų vengti. Sužinosite kaip eksportuoti duomenis.

Tikslai ir jų diegimas
Kaip identifikuoti jūsų svetainės tikslus ir juos sukurti Analytics paskyroje. Aptarsime, kodėl tai yra svarbu, ir kaip stebėti jų efektyvumą. Tai pat sužinosite, kaip sujungti AdWords ir Analytics paskyras, bei kaip tinkamai sekti kitas internetines kampanijas.

Optimizavimas naudojant Google analytics duomenis
Sužinosite, kaip naudojant tam tikras ataskaitas išgauti naudingas įžvalgas, kurios padės pagerinti jūsų svetainės efektyvumą. Geriausios praktikos patarimai ir dažniausiai pasitaikančios klaidos.

Konversijos kelias (funnel)
Kaip teisingai įdiegti tikslą, kad būtų atvaizduojamas konversijos kelias. O svarbiausia, kaip teisingai išanalizuoti pateiktus duomenis, bei pereiti prie atitinkamų veiksmų plano.

Tinkintos ataskaitos ir segmentai
Sužinosite kaip reikia kurti segmentus ir kam jie naudojami, gausite praktinių užduočių. Taip pat, kursime tinkintas ataskaitas pagal kiekvieno verslo poreikius. Sužinosite, kaip iš gausybės duomenų, atsirinkti jums svarbiausius.

A/B testavimas
Išmoksite sukurti A/B testą Google Analytics paskyroje. Sužinosite kaip vyksta tstavimo procesas ir kuriamos hipotezės.

Paieška svetainėje ir įspėjimai
Kaip stebėti duomenis nebūnant prisijungus prie paskyros – išmoksite išnaudoti įspėjimus, kurie palengvins jūsų darbą. Taip pat, sužinosite kaip išnaudoti vidinę svetainės paiešką gerinant svetainės efektyvumą.


  • ROKAS GOLCAS

    Lektorius Rokas Golcas

    Sertifikuotas Google Adwords bei Analytics profesionalas su 7 metų patirtimi. Rokas konsultuoja Google Adwords bei web-analitikos klausimais tiek Lietuvoje, tiek ir už jos ribų, veda individualius bei grupinius seminarus šiomis temomis. Web-analitikos magistro studijas Rokas baigė JAV, vadovaujamas vienų žinomiausių analitikų pasaulyje. Be to, jis yra knygos „AdWords reklama: sėkmingos pradžios gidas“ autorius.

    DAUGIAU APIE LEKTORIŲ


 

UŽSAKYMO FORMA

  • 1 dalyvis:

  • 2 dalyvis:

  • 3 dalyvis: