Loading Events
  • Renginys pasibaigęs.

Gera naudotojų patirtis (UX) rinkodarininkams

Details

Data:
2014 11 14
Kaina:
590 Lt + PVM (170,88 EUR + PVM)

Lektorius

Ramunė Norkutė

Vieta

Viešbutis "Grata"
Vytenio g. 9/25, Vilnius
Svetainė:
http://www.gratahotel.com/lt

PROGRAMA

8:30 – 9:00 Dalyvių atvykimas
9:00 – 10:00 Ką reikia žinoti apie žmogaus psichologiją kuriant naudotojo sąsajas ir pateikiant informaciją jose
10:00 – 11:00 Kas svarbu kuriant bendrą naudotojo sąsajos struktūrą, navigaciją, informacijos architektūrą
11:00 – 11:15 Kavos/arbatos pertrauka
11:15 – 12:15 Kaip užtikrinti gerą mikro lygmens interaktyvumą tarp naudotojo ir smulkių naudotojo sąsajos elementų
12:15 – 13:15 Kokie yra patogumo naudotis (angl. usability) principai ir geros praktikos gairės
13:15 – 14:15 Pietūs
14:15 – 15:15 Kokie yra naudotojo įtraukimo (angl. engagement) principai
15:15 – 16:15 Kokius ir kaip galima atlikti tyrimus su savo produktų naudotojais, bei kada tai verta daryti
16:15 – 16:30 Kavos/arbatos pertrauka
16:30-18.30 Dalyvių klausimai ir praktinė diskusija apie dalyvių tinklapius.

KAM SKIRTAS SEMINARAS

- Rinkodaros vadovams ir specialistams
- Interneto rinkodaros vadovams ir specialistams
- Elektroninių parduotuvių savininkams, vadovams
- Reklamos, planavimo, žiniasklaidos ir kūrybos agentūrų specialistams
- Internetinių produktų vadybininkams
- Tinklapių kūrėjams, programuotojams
- Dizaineriams
- IT analitikams, projektuotojams


DETALUS APRAŠYMAS

Pavasario Webakademijos sezone Ramunės Norkutės (Webakademijos lektorė, Idea Code direktorė, UX/UI guru) vakarinis seminaras „Gera vartotojų patirtis“ buvo pats populiariausias ir dalyvių skaičiumi lenkė kitus seminarus kelis kartus! Todėl buvo nuspręsta išplėsti renginio programą ir pakviesti rinkodarininkus į visos dienos seminarą.

Kaip užtikrinti gerą savo produkto naudotojų patirtį

Šie mokymai, tai vienos dienos intro apie tai, kas yra naudotojo patirtis (angl. user experience, UX) ir kaip kurti gerą naudotojo patirtį internete ir mobiliose programėlėse. Mokymai skirti ne UX profesionalams, o marketingo specialistams, norintiems sužinoti daugiau apie šią sritį ir išmokti savo darbe taikyti principus bei priemones, kurias naudoja UX profesionalai.

Dalyvaujant daugiau nei vienam įmonės atstovui, taikoma 10% nuolaida.
Į kainą įskaičiuota: visos dienos trukmės seminaras, pažymėjimas, pietūs ir kavos pertraukos. Pietums galima pasirinkti ir vegetarišką versiją.

Šių mokymų temos

  • Ką reikia žinoti apie žmogaus psichologiją kuriant naudotojo sąsajas ir pateikiant informaciją jose.
  • Kas svarbu kuriant bendrą naudotojo sąsajos struktūrą, navigaciją, informacijos architektūrą.
  • Kaip užtikrinti gerą mikro lygmens interaktyvumą tarp naudotojo ir smulkių naudotojo sąsajos elementų.
  • Kokie yra patogumo naudotis (angl. usability) principai ir geros praktikos gairės.
  • Kokie yra naudotojo įtraukimo (angl. engagement) principai – kaip padaryti produktą patraukiantį naudotojo dėmesį, įdomų ir įtikinamą.
  • Kokius ir kaip galima (arba net reikia) atlikti tyrimus su savo produktų naudotojais, bei kada tai verta daryti.

Kiekviena tema bus pristatoma glaustai ir praktiškai, kartu su nuorodomis, kur apie tai galima sužinoti daugiau.

Namų darbai

Į mokymus ateiti reikėtų apgalvojus konkretų tinklapį, su kuriuo dirbate dabar arba dirbote anksčiau – su kokiomis problemomis susiduriate, kokių turite neatsakytų klausimų. Mokymų metu kiekvienos temos informaciją suvoksite ir įsiminsite geriau, jei iš karto galvosite kaip ją pritaikyti savo projektui. Iškilusius klausimus aptarsime paskutinių 2 valandų metu.

Registruokitės jau dabar – vietų skaičius ribotas – 15.

Video ištrauka iš Ramunės Norkutės pranešimo apie gerą naudotojų patirtį Webakademijoje.


  • RAMUNĖ NORKUTĖ Lektorė Ramunė NorkutėUAB "Idea Code" vadovė ir geros naudotojų patirties (angl. user experience) konsultantė, dirbanti su programinės įrangos ir mobilių programėlių tinkamumo naudotojams užtikrinimu. Ramunė dalyvauja privataus ir viešojo sektoriaus projektuose nuo produkto idėjos kūrimo iki detalaus techninio jos įgyvendinimo: analizuoja naudotojų poreikius ir įgūdžius, projektuoja naudotojo sąsajas, tikrina dizaino patogumą, atlieka naudotojo sąsajų patogumo vertinimus, naudotojų testavimus, veda mokymus.

    DAUGIAU APIE LEKTORIŲ 


UŽSAKYMO FORMA

  • 1 dalyvis:

  • 2 dalyvis:

  • 3 dalyvis: